Viime viikko:

Maanantai 9.3.

Oli ihan normaali päivä.Olin koulussa ja huilutunnil,mutta keramiikkakerho oli peuttu joten menin suoraa koulun jälkeen kotiin.Kotona söin,tein läksyt,kävin ulkona ja kirjotin tänne blogiin yhden postauksen valmiiksi.

Tiistai 10.3.

Minun oli tarkoitus mennä koulun jälkeen tallille,mutta tuli koulussa kipeäksi ja lähdin kotiin.Kotona nukuin pari tuntia ja söin vähän.

Keskiviikko 11.3. 

Olin kipeä ja pois koulusta.

Torstai 12.3.

Olin vieläkin kipeä,enkä ollut koulussa.

Perjantai 13.3.

Olin jo terve ja koulussa.Koulussa oli ihan normaali päivä.Koulun jälkeen menin suoraan tallille ratsastin Cashillä ja tein työt.Minut haettiin noin seitsemältä.Vaikka oli perjantai 13. päivä,oli ihan normaali päivä.

Launtai 14.3.

Aamulla tein kaikki läksyt,mitä viikonlopuksi oli.Lähdimme noin kahdelta kaverimme luokse,josta sitten menimme tallille.En ratsastanut Cashillä,mutta taluttelin sitä kentällä ja harjasin melkein tunnin.Kun menimme takaisin kaverimme luo kävimme saunassa,söimme ja menimme nukkumaan.

Sunnuntai 15.3.

Aamulla heräsimme noi 8.30 ja menimme syömään aamupalaa.Aamupalan jälkeen menimme vielä takaisin sänkyyn.Minut haettiin noin kaheltatoista ja sitten menin toisen kaverini luo.Sieltä minut haettiin noin kuudelta.Nyt kirjotan tätä postausta söin juuri ja menen kohta saunaan.