Maanantai 16.2.

Olin päiväleirillä,siellä tallilla missä käyn.Leiri alkoi 11.00.Ensin teimme tallitöitä pari tuntia.Sitten haimme ponit tarhasta ja laitoimme ne kuntoon,sekä harjoittelimme laittamaan pintelin ja kuljetuspintelin.Ensimmäinen tunti oli kentällä ja ratsastin Cashillä.Tunti meni hyvin.Tunnin jälkeen hoidimme ponit ja veimme ne takaisin tarhaaan.Sitten oli ruoka.Ruuan jälkeen oli toinen tunti,jolle sain Paulin.Tunti oli maastossa ja meni hyvin.Ensin kiersimme pienen maastolenkin ja sitten kävimme pellolla ravailemassa.Maaston jälkeen oli vielä ponien "kampaus kisa".Tein Cashille kolme ranskan lettiä harjaan ja "tuomari" arvioi sen kisakampaukseksi,Cash onkin vanha kilpaponi...Kampaus kisan jälkeen muille leiriläisille tuli kiire bussiin,joten otin kaikiltaponeilta letit pois ja laitoin sisälle talliin.Sen jälkeen hain vielä tallin omistajan kanssa isot hevoset sisälle,sitten minua tultiin hakemaan.DSC04786.jpg

Tiistai 17.2.

Tiistai on minun vuokrauspäivä,joten olin aamulla tallilla.Tallilla tein Cashin työt ja autoin tallin omistajaa ruokinnassa.Sen jälkeen harjasin Cashin ja laitoin sille varusteet päälle.Oli aika tuulinen ilma ja kenttä oli tosi huono,joten menin suurimmaksi osaksi käyntiä ja ravasin vain vähän.Kun tulin tallilta kotiin,söin ja vaihdoin vaattet ja sen jälkeen lähdimme isoäidin luokse yö-kylään.Kun olimme perillä söimme ensin ja sitten menin kirjastoon lukemaan hevoslehtiä.Illalla katsoimme vielä telkkarista Heartland-sarjaa ja pelasimme Skibbo-nimistä korttipeliä.

DSC04777.jpgKeskiviikko 18.2.

Heräsin noin kahdeksalta ja menin olohuoneeseen katsomaan telkkaria ja syömään aamupalaa.Aamupalaksi oli puroa ja karjalan piirakoita.Aamupalan jälkeen pelasimme Skibbo-korttipeliä.Lounaaksi oli hernekeittoa ja jälkiruuaksi lättyjä.Minut haettiin noin kahdelts ja sen jälkeen menimme kampaajalle.Minulle ei tehty muuta,kuin tasoitettiin latvoja.Kampaajan jälkeen menime kavereillemme ja sieltä sitten heidän kanssaan elokuviin katsomaan elokuvaa Risto Räppääjä ja Sevillan saituri.Se oli minun mielestäni aika huono.

Torstai 19.2.

Heräsin aamulla hyvin nuhaisena ja muutenkin kipeänä ja kun mitattiin,että onko minulla kuumetta,niin olihan sitä,mutta onneksi vain vähän.Alkuperäisen suunnitelman mukaan meidän piti lähteä jo aamulla Espooseen kavereidemme luokse ja käydä matkalla valokuva näyttelyssä,mutta kun olin kipeä lähdimme vasta illemmalla ja menimme suoraan Espooseen.Kun olimme perillä söimme tortilloja,emmäkä tehneet sitten muuta ihmeellistä.

Perjantai 20.2.

Heräsin aamulla jo paljon parempi vointisena kuin eilen.Vaikka alkuperäisen suunnitelman mukaan meidän piti kaikkien lähteä Helsinkiin,minä ja kaverini jäimme kavereidemme luokse,sillä minun piti vielä levätä.Katsoimme Nälkäpeli-elokuvan.Se oli minun mielestä hyvä.Illalla pelasimme vielä Trivialpursuittia,joka jäi kesken.

Lauantai 21.2.

Lähdimme aamulla laskettelemaan Vihtiin,kaverini laudalla ja minä suksilla.Laskimme noin kolme tuntia ja sen jälkeen kävimme syömässä munkit laskettelu keskuksen kahvilassa.Kun menimme takaisin kavereidemme luokse,söimme ja pelasimme Trivialpursuitin loppuun.Minä ja kaverini tulimme toisiksi.Illalla olimme vielä totuutta ja tehtävää pikkusiskoni ja hänen kaverin kanssa.

Sunnuntai 22.2.

Lähdimme jo aamulla takaisin Turkuun.Kävimme matkalla Salon taidemuseon valokuva-näyttelyssä ja Designhill-nimisessä "tavaratalossa".Ostin sieltä avainlenkkejä keppareitten varusteiseen ja mustaa kangasmaalia esim.papurikko-kuvion tekemiseen kepparille.Illalla tein vielä esitelmääni.

tämän postauksen kuvat ovat viime talvelta,koska minulta jäi kamera kotiin.Ylemmässä kuvassa on tuntiponi Tin-Tin ja alemmassa vuokraponini Cash.